A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями

Державний навчальний заклад
"Професійний ліцей сфери послуг м.Хмільник"

Звіт практичного психолога

Дата: 30.10.2018 12:18
Кількість переглядів: 534

Звіт практичного психолога

Державного навчального закладу

"Професійний ліцей сфери послуг м.Хмільник"

Головною метою діяльності психологічної служби Державний навчальний заклад «Професійний ліцей сфери послуг м.Хміьник» є підвищення якості і забезпечення доступності послуг у сфері практичної психології, спрямованих на збереження і укріплення психологічного здоров’я, підвищення адаптивних можливостей, створення умов для повноцінного і гармонійного розвитку всіх учасників навчально – виховного процесу, посилення розвивального і виховного компонентів в системі освіти.

У рамках визначеної діяльності психолог працювала над вирішенням наступних завдань:

  • Збереженням та зміцненням психологічного здоров’я учасників навчально-виховного процесу;

  • Розвитком соціально-психологічних компетентностей учнів, а саме: комунікативністю, успішною адаптивністю, емпатійністю, толерантністю, духовністю, моральнітю тощо ;

  • Розвитком здібностей до професійного самовизначення та самореалізації;

  • Актуалізацією позитивного мислення учасників навчально-виховного процесу;

  • Розвитком доброзичливих, прозорих та взаєморозуміючих стосунків у педагогічному колективі ліцею;

Основні напрямки психологічного супроводу навчально – виховного процесу у школі.

I. Робота з учнями.

1)  комплексне вивчення особистісної адаптованості учнів ліцея

2)  індивідуальні психологічні консультації учням;

4)  індивідуальні корекційно – розвивальні заняття з учнями.

5)  групова психодіагностика у групах (Методика оцінки психологічної  атмосфери у класному колективі, Визначення індексу групової згуртованості. Зовнішня групова референтометрія);

6)  проведення спец. курсу за корекційно – розвивальною програмою «Світ емоцій» з  учнями М-14-2, М-13-9 класів;

7) групова психодіагностика у Б-14-8, КО-14-3 класах з метою дослідження самооцінки

Особистості; групове анкетування «Особиста професійна перспектива»

 8)  індивідуальна психодіагностика учням.

 9)  комплексна групова профорієнтаційна психодіагностика .групове анкетування 

 10)  проведення тренінгів «Моя майбутня професія»

 11)  проведення тренінгів підготовки до іспитів у групах третього курсу; тест інтелектуального потенціалу , дослідження наочно-образного мислення за методикою «Піктограма», вивчення невербального інтелекту учнів ,  проведення тренінгу «Моя майбутня професія» проведення тренінгу підготовки до ЗНО

ІІ. Робота з педагогічним колективом.

1) проведення засідання круглого столу « Насильство у   сім’ї: як виявити і допомогти дитині»;

2) підготовка  психолого – педагогічного консиліуму «Адаптація учнів першого курсу у ліцеї»

3) підготовка психодіагностичної карти адаптованості учнів

4) підготовка і виступ на педагогічних нарадах

5) індивідуальні консультації учителям протягом навчального року.

ІІІ. Робота з батьками.

 1) виступи на батьківських зборах

«Проблема тривожної поведінки»  

«Насилля у батьківській сім’ї»;

«Секрети  сімейного виховання підлітка »  

2) індивідуальні та сімейні консультації протягом навчального року.

Протягом навчального року готувалася психологічна інформація для шкільного стенду в холі, оформлялися стенди для учнів.

У 2015-2016 н. р. Державний навчальний заклад «Професійний ліцей сфери послуг м.Хмільник»  працює над проблемою: „Створення розвивального освітнього середовища для виховання особистості, здатної удосконалити оточуючий світ”.

Виходячи з актуальності потреб у ліцеї та враховуючи пріоритетні завдання психологічної служби, основними завданнями практичного психолога на 2015 – 2016 роки будуть наступними:

  • створення у навчальному закладі умов для комфортного середовища;

  • участь у здійсненні освітньої, виховної роботи, спрямованої на забезпечення всебічного особистісного розвитку дітей, збереження їх повноцінного психічного здоров’я;

  • проведення психолого-педагогічної  діагностики;

  • вияв, розвиток та підтримка обдарованих дітей;

  • допомога  у виборі навчального закладу згідно з рівнем психічного розвитку;

  • здійснення  превентивного виховання, профілактика злочинності, алкоголізму, наркоманії та шкідливих звичок серед підлітків;

  • впровадження розвивальних, корекційних програм (тренінгових занять) з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей підлітків;

  • сприяє вибору підлітками професій з урахуванням їх ціннісних орієнтацій, здібностей, життєвих планів і можливостей;

  • проведення психологічної діагностики  і психолого-педагогічної корекції девіантної поведінки неповнолітніх;

  • формування  психологічної культури  вихованців, учнів, педагогів, батьків;

  • забезпечення супроводу дітей з особливими освітніми потребами;

  • розробка рекомендацій для роботи з конкретною дитиною;

  • консультація батьків та педагогів за індивідуальними запитами

У рамках визначеної проблеми психологом будуть вирішуватися наступні задачі:

  • Збереження та зміцнення психічного здоров’я учасників навчально-виховного процесу;

  • Розвиток соціально-психологічних компетентностей учнів, а саме: емпатійності, толерантності, ініціативності, комунікативності, адаптивності,  навичок самостійного прийняття рішень.

  • Розвиток у учнів здібностей до професійного самовизначення та самореалізації;

  • Актуалізація позитивного мислення учасників навчально-виховного процесу, як найактуальніша складова гармонійного життя;

  • Розвиток доброзичливих, прозорих стосунків у педагогічному колективі школи;

  • Власне професійне самовдосконалення.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора